کلاس مکالمه زبان انگلیسی در 6 ماه

کلاس مکالمه زبان انگلیسی در 6 ماه

تمرکز بر مکالمه در کلاس مکالمه زبان انگلیسی کلام فردا

در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه زبان کلام فردا، شما نیازی به یادگیری مستقیم گرامر زبان انگلیسی ندارید. یکی از دلایلی که بسیاری از مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی با وجود علاقه فراوان و نیاز بسیار زیاد به این زبان بین المللی، یادگیری آن را بارها رها کرده اند این است که از یادگیری گرامر آن خسته شده اند. ما با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا در کلاس مکالمه زبان انگلیسی، نیاز به یادگیری گرامر را تقریبا از بین برده ایم و سعی مان این است که به همان شیوه ای که کودک زبان مادری خود را می آموزد به شما زبان انگلیسی را تعلیم دهیم. کلاس های زبان انگلیسی آموزشگاه کلام فردا به 2 نوع کلاس مکالمه زبان انگلیسی نیمه خصوصی و کلاس مکالمه زبان انگلیسی خصوصی تقسیم می شود. برای شرکت در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان کلام فردا تماس بگیرید تا از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های مکالمه گروهی و خصوصی زبان انگلیسی و مزایای آن آگاه شوید. کلاس های ما در همه جای ایران برگزار می شود. همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان برگزاری دوره مکالمه زبان انگلیسی توسط خانم نیز بهره ببرید.

بهترین استادان زبان انگیسی

کلاس های مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native و یا اساتید با تجربه زندگی در خارج از کشور انجام میشود. یکی از مزایای استفاده از چنین اساتیدی در کلاس مکالمه زبان انگلیسی این است که علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی شما با فرهنگ و عادات کشورهای انگلیسی زبان توسط اساتید خود آشنا می شوید.

روش برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی

کدام یک از فعالیت های مباحثه ایی مناسب کلاس درس می باشد؟ تکنولوژیک ، برنده جایزه وبلاگ آموزش انگلیسی در شورای بریتانیا ، ایده های مختلفی را در یکی از پنج مقاله برتر ما در تمام دوران به اشتراک می گذارد و این ایده ها توسط هنرمند جیمی جانسون به تصویر در آمده است. بحث و گفتگو مخصوصا مکالمه به زبان انگلیسی در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی می تواند علایق دانش آموزان را برانگیزاند و این فرصتی برای آنهاست تا بتوانند در مورد چیزهایی که برای آنها اهمیت دارد با دیگران صحبت کنند . ارائه دادن و توجیه عقاید به زبان انگلیسی در کلاس مکالمه انگلیسی به دانش آموزان احساس موفقیت می دهد و آنها برای بیان عقاید پیچیده از زبان انگلیسی استفاده می کنند .
فعالیت های مباحثه ایی در کلاس مکالمه زبان انگلیسی موجب پرورش تفکر انتقادی می شود و بنابراین آمادگی بسیار خوبی برای آزمون های زبان مانند آیلتس و تافل می باشد و تا حدی توانایی بیان و توجیه عقاید به زبان انگلیسی را مورد بررسی قرار می دهد. مهمتر از همه این است که این فعالیت ها در کلاس مکالمه زبان انگلیسی می توانند برای دانش آموزان سرگرم کننده باشد . اولین چیزی که باید از آن آگاه باشید اطلاع از توانایی زبان دانش آموزانتان است و این که آنها در مورد موضوع مورد بحث تا چه اندازه اطلاعات دارند . اگر می خواهید در کلاس گفتگوی آزاد داشته باشید این موضوع مهمی است . اگر اشتباه عمل کنید دانش آموزان خسته می شوند و یا ممکن است احساس کمبود اعتماد به نفس بکنند.
هنگام تنظیم سئوالات مربوط به بحث در دوره مکالمه زبان انگلیسی ، مطمئن باشید که زبان و موضوع بیش از حد سخت نباشد . با دانش آموزان ابتدایی در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی در مورد تئوری اقتصاد جهانی بحث نکنید . شما باید زبان سئوالات را با توجه به سطح دانش آموزان خود طبقه بندی کنید و ببینید که آیا آنها لغات سخت و گرامر پیشرفته را یاد میگیرند . موضوعاتی را برای طرح در کلاس مکالمه زبان انگلیسی پیدا کنید که مورد علاقه دانش آموزان باشد و از آنها بخواهید قبل از شروع درس درباره موضوع ، تحقیق کنند .  موضوعاتی انتخاب کنید که منجر به خجالت یا ناراحتی آنها نشود . بهتر است موضوع در مورد سیاست ، مذهب و جنسیت نباشد.
با توجه به موضوع بحث و نیاز دانش آموزان ، قبل از کلاس مکالمه زبان انگلیسی چه میزان آمادگی نیاز دارید ؟ یک روش بی نظیر در این مورد وجود دارد که دانش آموزان را قادر می سازد که محتوای درس را مورد توجه قرار دهند و این روش ممکن است با گروهی دیگر از زبان آموزان منطبق باشد. بعضی از دانش آموزان ، بحث های ساختاری را ترجیح می دهند در این صورت شما باید برنامه ایی برای افرادی که در کلاس مکالمه زبان انگلیسی صحبت می کنند داشته باشید . با ایجاد این بحث و چرخش نقش همه دانش آموزان می توانند صحبت کنند . این کار می تواند جلوی دانش آموزانی که بر بحث تسلط دارند و افرادی که می خواهند از بحث خارج شوند را می گیرد. شما می توانید با شرکت در کلاسهای آموزشی خصوصی زبان انگلیسی این زبان را سریع تر بیاموزید.

اهمیت زبان انگلیسی

به علت اینکه زبان انگلیسی هم اکنون به عنوان زبان بین المللی دنیا شناخته می شود و اکثر مکاتبات بین المللی در زمینه سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به زبان انگلیسی انجام می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از طرفی دیگر بسیاری از قدرت های بزرگ دنیا مانند آمریکا و انگلیس، از زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری خود استفاده می کنند. همینطور بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر دنیا مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و نیوزلند زبان انگلیسی را به عنوان زبان زسمی خود استفاده می کنند که یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در دوره مکالمه زبان انگلیسی را برای همه افراد ضروری می کند.

برای ثبت‌‌‌‌‌‌‌ نام و پر کردن فرم تعیین سطح در دوره مکالمه روی کلمه ثبت نام کلیک کنید.

دوره مکالمه مبتدی            ثبت نام

دوره مکالمه متوسط           ثبت نام

دوره مکالمه پیشرفته          ثبت نام

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید